Specchi è Windows otticu

I specchi ottici sò custituiti da un pezzu di vetru (chjamatu sustrato) cù una superficia superiore rivestita da un materiale altamente riflettente, cum'è l'aluminiu, l'argentu o l'oru, chì riflette in modu efficace a quantità di luce pussibule.

Sò usati in una larga varietà di industrii cum'è e scienze di a vita, l'astronomia, a metrologia, i semiconduttori o l'applicazioni di l'energia solare, cumprese l'orientazione di u fasciu, l'interferometria, l'imaghjini o l'illuminazione.

Specchi è Windows otticu1

Specchi ottici piani è sferichi, tramindui fabbricati aduprendu a tecnulugia di rivestimentu evaporativu di punta, è dispunibuli in una varietà di opzioni di rivestimentu riflettente cumprese l'Aluminiu Protettu, l'Aluminiu Rinforzatu, l'Argentu Protettu, l'Oro Protettivu è i Rivestimenti Dielettrici Personalizzati.

I finestri ottici sò piatti piani, otticu trasparenti più cumunimenti usati per prutege i sistemi ottici è i sensori elettronichi da l'ambiente esternu.

Sò cuncepiti sicondu i bisogni di u cliente per maximizà a trasmissione in una gamma di lunghezze d'onda desiderate, minimizendu i fenomeni indesiderati cum'è l'assorbimentu è a riflessione.

Specchi è Windows otticu 2

Siccomu a finestra ottica ùn introduce alcuna putenza ottica in u sistema, deve esse determinata principalmente in basa di e so proprietà fisiche (per esempiu, trasmittanza, specificazioni di a superficia ottica) è e so proprietà meccaniche (proprietà termale, durabilità, resistenza à i scratch, durezza, etc.) .Abbinateli esattamente à a vostra applicazione specifica.

I finestri ottici sò dispunibuli in una larga gamma di materiali, cum'è vetru otticu cum'è N-BK7, silice fusa UV, germanium, selenidu di zincu, zaffiro, Borofloat è vetru ultra-trasparente.


Tempu di post: 19-10-2022