Filtri High-Tech è Polarisers / Waveplates

Filtri High-Tech è Polarisers / Waveplates

Un filtru hè un tipu speciale di finestra piatta chì, quandu si mette in u percorsu di a luce, trasmette o rifiuta selettivamente una gamma specifica di lunghezze d'onda (= culori).

E proprietà ottiche di un filtru sò descritte da a so risposta di freccia, chì specifica cumu u signale di luce incidente hè mudificatu da u filtru, è pò esse mostratu gràficamente da a so mappa di trasmissione specifica.

High-Tech 1

Diversi tipi di filtri persunalizabili include:

I filtri assorbenti sò i filtri più simplici in quale a cumpusizioni di basa di u substratu di u filtru o un revestimentu specificu applicatu assorbe o blucca completamente e lunghezze d'onda indesiderate.

I filtri più cumplessi entranu in a categuria di filtri dicroici, altrimenti cunnisciuti cum'è filtri "riflettenti" o "film sottili".I filtri dicroici utilizanu u principiu di l'interferenza: i so strati formanu una serie continua di strati riflettenti è / o assorbenti, chì permettenu un cumpurtamentu assai precisu in a lunghezza d'onda desiderata.I filtri dicroichi sò particularmente utili per u travagliu scientificu precisu perchè e so lunghezze d'onda precise (range di culori) ponu esse cuntrullati assai precisamente da u grossu è l'ordine di i rivestimenti.Per d 'altra banda, sò generalmente più caru è più dilicati cà i filtri di assorbimentu.

High-Tech 2

Filtru di Densità Neutrale (ND): Stu tipu di filtru basicu hè adupratu per attenuà a radiazione incidente senza cambià a so distribuzione spettrale (cum'è u vetru di filtru Schott full-range).

Filtri di culore (CF): I filtri di culore sò filtri assorbenti fatti di vetru culuratu chì assorbanu a luce in certi intervalli di lunghezza d'onda à varii gradi è passanu a luce in altri intervalli in una misura più grande.Reduce u trasferimentu di calore attraversu u sistema otticu, assorbendu in modu efficace a radiazione infrarossa è dissipandu l'energia accumulata in l'aria circundante.

Filtri Sidepass/Bandpass (BP): I filtri passa-banda ottici sò usati per trasmette selettivamente una parte di u spettru mentre rifiutanu tutte l'altri lunghezze d'onda.In questa gamma di filtri, i filtri à passaghju longu permettenu solu di lunghezze d'onda più elevate per passà à traversu u filtru, mentre chì i filtri di passaghju curtu permettenu di passà solu lunghezze d'onda più chjuche.I filtri long-pass è short-pass sò utili per isolà e regioni spettrali.

Filtru dicroicu (DF): Un filtru dicroicu hè un filtru di culore assai precisu utilizatu per passà selettivamente una piccula gamma di culori di luce mentre riflette in modu efficace altri culori.

Filtri High Performance: Include longpass, shortpass, bandpass, bandstop, doppia banda è correzione di culore à diverse lunghezze d'onda per applicazioni chì necessitanu stabilità ottica è durabilità eccezziunale.

High-Tech 3

Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022